sunnuntai 3. tammikuuta 2010

Kevät mielessä

Mitäs sitä muutakaan tekisi näillä pakkasilla, kun haaveilisi keväästä. Minä olen kyllä ihan kesäihminen ja hieman pitää piristää mieltä kevyemmillä ompeluilla.

Eli Myllymuksujen Peikkojoustiksesta tuli tietysti Hiippahattu, joita olen ennenkin tehnyt. Myllymuksuillahan on vastaavan mallisia hattuja ja kovasti olen niihin ihastunut. Sisäkankana on saman firman ruskea puuvillajoustofrotee.




Nämä kaksi pipoa syntyi kun ihastuin Kivat:n pipoihin.  Aukustiinalta ostetusta punaisesta joustofroteesta hattu ja vuori Eurokankaan mansikka palatrikoota.

Pupukangas on taasen  Muru-neulosta ja vuorikangas on Kangastukun trikoita.

6 kommenttia:

  1. Mukavan näköisiä lakkeja! Ja kyllähän nyt jo voi katseet suunnata kohti kevättä ja kevyempiä ompeluksia:) Pipoja olen itsekin tässä tuumaillut tekeväni seuraavaksi.

    VastaaPoista
  2. Minäkin eilen siivoilin kangaskaappia ja lajittelin vähän kankaita sen mukaan mistä sais kevätpipoja tehtyä :) Meillä on kans tuolla Kivatlakin kaavalla tehtyjä lakkeja, minustakin oikeinb hyvän mallinen lakki.

    VastaaPoista
  3. Kivoja pipoja taas! Minä ostin tänään bikinikangasta...

    VastaaPoista
  4. Suloisia lakkeja kaikki ja kivoja kankaita olet noissa käyttänyt. Ihana varsinkin toi muru neulos :)

    VastaaPoista
  5. Hiippahattu on kyllä hyvän mallinen päähän, yhden mäkin olen niitä tehnyt. :)

    VastaaPoista
  6. Kivoja hattuja olet tehnyt, mullakin on jo kevät mielessä.

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.