perjantai 2. huhtikuuta 2010

Tähtipipot








Minä tykkään asusteista. Kovasti. Mies ei niinkään, kun joutuu miettimään, että mikä pipo se nyt olikaan minkä takin/haalarin kanssa. Hänelle sillä ei nyt ole mitään väliä. Kunhan on pipo ja hanskat. Mutta minä olen aika paha ja kehtaan vielä räyhätä, että kuinkas nyt on vihreät rukkaset oranssin pipon kanssa laitettu lapselle. Mutta kun ärsyttää jos pipo ei sovi takkiin ja hanskat on eriväriset. Tiedän, olen rasittava. Mutta josko nämä pipot mieskin osaisi yhdistää oikeisiin takkeihin =)

Pipojen materiaali on velouria. Keltainen Lasten Metsolasta ja vihreä Eurokankaalta. Aplikaatiot joustofroteeta ja trikoota. Punainen takki on Ihana Villervallan välikausitakki tältä keväältä ja keltainen sadetakki on Lindexin vanhempaa mallistoa esikoisen taaperoajoilta.

On muuten 10000 mennyt laskurissa rikki. Kiitos kaunis lukijoille ja erityisesti teille, jotka jaksatte kommentoida. Tämä bloggaaminen on kyllä avannut aivan uuden maailman kotiäidille. Mitäs mieltä olette. Onko kohta arvonnan paikka? =)

14 kommenttia:

  1. Aivan ihanat pipot! Ja ehdottomasti pitää olla yhteensopivat takit ja asusteet! :D Kannatetaan myös arvontaa :D:D

    VastaaPoista
  2. Ihanat tähtipipot! Musta pitää olla kanssa yhteen sopivat asusteet, mies ei niinkään välitä enkä jaksa nalkuttaa :D Pienillä vihjailuilla on oppinu vähän kattomaan :D Meille on tulossa lime tähtitakki ja kovasti mietin pipoa siihen, värejä kun on vaikka mitä, mutta jotain yksinkertaista haluaisin, kun takki itse on kovin kuviollinen.

    VastaaPoista
  3. Todella ihanat! Ja on kuin tehty takkeihin :D Kyllähän se on kiva, kun asusteet sopii väreiltään muihin vaatteisiin.

    VastaaPoista
  4. Tosi ihanat pipot ja tottakai pitää olla sävyt sekä muutenkin sopivat ulkovaatteisiin! ;)
    Minulla myös pistää liikaa silmään, jos ei sovi yhteen. heh.
    Arvontaa, JOO! :D

    VastaaPoista
  5. Arvontaa kehiin, tottakai :-)!
    Ihanat pipot ja täydellinen yhteensopivuus.

    VastaaPoista
  6. Piti vaan tulla kommentoimaan että ihanat pipot :)

    VastaaPoista
  7. Hienot pipot. mä olen kans samaa mieltä, et asusteiden täytyy sopia yhteen=)

    VastaaPoista
  8. Kivat pipot ja niin ihanasti sopii takkeihin, täytyy myöntää että itse olen vähän laiska katsomaan että aina olisi yhteensopivat asusteet.Ja arvontaa, ehdottomasti!

    VastaaPoista
  9. Minä en niinkään laita yhteensopivia asusteita, kunhan jotain samaa väriä löytyy mitä takissa.
    Lindexiltä löytyi sellainen tähtipipo joka käy hyvin tuohon Villervallaan että Ticketiin.
    Pipoja on kyllä mukava ja helppo itse tehdä.
    t.ninnu

    VastaaPoista
  10. Kivat pipot ja samaa vikaa itselläkin: sävy sävyyn on kiva pukea! Ja arvontahan on aina paikallaan!

    VastaaPoista
  11. Oijoi miten ihanat pipot! Sopii upeasti takkeihin! Myönnän, että aika tarkka olen itsekin värien yhteensointumisen kanssa, mutta niin näyttää kivemmalta :) Tuo Villervallan takki on muuten herkku, nam!
    Niin, ja arvontaa ilmanmuuta, vaikka mulla ei arpaonnea koskaan olekaan!

    VastaaPoista
  12. Ai teilläkin on tuo ihana Lidexin kurapuku!
    ;D

    VastaaPoista
  13. Ihania juttuja oot ommellu, eka kertaa kylässä sun blogissa, muttei viimestä!

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.